پنجشنبه ۳۰ فروردین ۰۳

پيگيري پرونده قضايي در سامانه ثنا

۱۱ بازديد

با الكترونيكي شدن فرآيند پيگيري پرونده هاي قضايي در سامانه خدمات الكترونيك قضايي و سامانه ثنا مي توان به راحتي و بدون اتلاف زمان به كليه پرونده هاي قضايي خود دسترسي پيدا كنيم.

شما مي توانيد با ثبت نام در سامانه ثنا و دسترسي به پرونده هايي كه داريد بسياري از امورات قضايي را از خانه و حتي با استفاده از تلفن همراه خود انجام داده و پيگيري كنيد.

به همين دليل ، در ادامه اين مقاله قصد داريم به دو روش اصلي كه با استفاده از آن ها مي توان پرونده هاي قضايي را پيگيري كرد بپردازيم : پيگيري پرونده قضايي با كد ملي و شماره پرونده

براي اينكه بتوانيد پرونده هاي قضايي خود را به صورت الكترونيك پيگيري كنيد ابتدا بايد در سامانه ثنا ثبت نام كرده باشيد.

براي يادگيري كامل اين سامانه مي توانيد از راهنماي جامع ثبت نام در سامانه ثنا و مشاهده ابلاغيه استفاده بفرمائيد.

 

پس از اتمام ثبت نام در سامانه ثنا بايد به دفاتر خدمات قضايي مراجعه كرده و يك رمز شخصي محرمانه براي ورود به اين سامانه و پيگيري پرونده هاي قضايي خود در يافت كنيد.

راهنما: پس از ثبت نام در سامانه ثنا كليه اوراق قضايي از طريق اين سامانه قابل مشاهده و دسترسي مي باشد و مي توانيد بدون مراجعه به دادگاه ها پرونده هاي قضايي خود را پيگيري كنيد.

روش هاي مختلف پيگيري پرونده قضايي

شما مي توانيد با استفاده از كدملي خود و يا شماره پرونده موردنظرتان به سامانه عدل ايران قوه قضاييه مراجعه كرده و پرونده هاي قضايي خود را مشاهده كنيد.

معمولا وقتي كه پرونده قضايي جديد در دادگستري براي شما ايجاد مي گردد، مي توانيد از طريق سامانه ثنا و پيامك هايي كه به تلفن همراه شما ارسال مي گردد از روند پرونده هايتان مطلع گرديد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.